viernes, 27 de junio de 2008

ENTRENOS Y FIN DE SEMANA

Buenos días a todos/as.
Ayer tube el honor de compartir entreno de carretera con Alex (el Presi) y Pere Bossa (El Maestro), 2 mega cracks del Piri que tiene los días contados para el IronMan de Austria (mucha suerte, (Pere tinc clar que faras un paper de pm, Alex els entrenaments i el sacrifici donaran els seus fruits segur, estas molt fort c.....).
Para este fin de semana el Sábado espero poder hacer las clases de orientación y escalada que prepara el Piri de cara a la semana que viene poder disputar mi primer Raid (eso aún no lo tengo decidido, depende de este sábado.
Desearles a algunos de mis compañeros de la STP que disputan mañana "La Pedals de Foc (Non Stop), Jaume, Silvia, Marc O, Ramón L y Albert J muchísima suerte, sois unos maquinas.
Espero poder disfrutar del fin de semana con Cris i Arnau, que aunque Cris aveces le cueste creerlo hay tiempo para todo, jejejeje. Y que se recupere de su lesión para poder salir a correr o con la BTT los 3.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Que gracioso estas de buena mañana!! jajjajaja.Petonets. Molta sort als piris que fan "La Pedals de Foc", peró en especial a la meva cosineta, jejejej...

Motoret dijo...

Ei cris!!! no sabia que estaves xunga!!! ...i es que el Pedro no m'informa!! Millora't!!

pedro: que lluny que els tenim eh??

toni abril dijo...

Pedro, que pasa amb els SONIC ;(
estic perdent la "forma"....
ei, dissabte, si feu escalada al rocà, igual em paso amb btt i així li trec les teranyines,jejeje!!!
Ja he descansat prou, la bici ja frena i tinc un micuuu!!!
dime arrgo!

Pedro Hidalgo dijo...

Jordi ara per ara, molt lluny. Però a tot s´arriba (jejejeje)
Toni dilluns ja hi ha convocatoria normal amb els Sonics. no pateixis que en 2 setmanes maxim anirem a veure al bisbe jejejeje

Anónimo dijo...

Moltes Gràcies!....buah, quins nervis, quin estrès, quina emoció, quin patiment! aviam si les ganes i la il.lusió que tinc em donen la força que necessito per acabar Pedals. Ja us explicaré…
Ei Cris, cuida’t i aviam si que ens veiem un dia d’aquests. Petons.

Sílvia.