martes, 2 de septiembre de 2008

ENTRENOS SUAVES

Buenos días a todos/as.
Ayer Lunes, tal y como estaba previsto, cogí la bici de carretera junto a Gus y Marc O. La intención de la salida era estira piernas y cambiar un poco de aires. Así fue, salida tranquila, charlas, jiji jaja y a la vuelta, vuelta a ritmillo con relevos hasta Vilassar.
Hoy, la intención es empezar con la natación, sin prisas pero sin pausas, ya que hoy toca entreno a Cris. Aprovecho para decir que a cualquiera que os interese salir hoy con Cris (teniendo en cuenta que empieza ahora y que el ritmo será muy suave (aprox. 30-35 min)), saldrá a las 19:30.
Para mañana, (ya lo confirmo mañana), me gustaría salir a correr muy tranquilo por la zona de la Mutua. Dejar el coche a las 19:30 allí y hacer 1 hora aprox por los alrededores.

5 comentarios:

robert mayoral dijo...

i com es gaudeix amb aquests entrenos suaus i regeneratius...sense patir....

Anónimo dijo...

Noiet,
la meva intenció és fer sortideta correns des de la mútua fina al dòlmen (passant pel tallafocs i pel corriol de can mastruc) al meu ritmillo... encara no se l'hora a la que sortiré (depén de la feina) a veure si m'adelanteu!!
Un saludín!
Líbia

toni abril dijo...

Ei familia, jo sortire amb btt, ens veiem per la Mutua!

Unknown dijo...

Hola Pedro,
En Mario i jo ens apuntem. Passarem primer pel gimnàs amb el cotxe a veure si hi ha algú més que vulgui venir que no portava el cotxe.
Passarem pel gimnàs sobre les 19h llavors per a pujar a dalt per a les 19.30.
Fins desprès
Chris

Pedro Hidalgo dijo...

Robert realment això de poder anar parlant sense problemas es una gozada
Libia m´agrada veure´t pel meu blog i que deixis comentari, encare que al final jo he sortit abans a correr. Espero que poguem coincidir algún día.
Toni si que ets car de veure. Estaras fort com una mala cosa. Espero tenir rapid la BTT i fer sortideta diumenge, una abraçada.
Chris en el meu blog trobareu les sortides que faig amb el Piris i sol, podeu venir sempre que volgueu.